Algemene informatie
Wat zijn de garantievoorwaarden van Anabele?
Anabele geeft een garantie van één jaar
Uw Anabele-sieraad is gegarandeerd vrij van fabricagefouten gedurende twee jaar vanaf de aankoopdatum. De garantie dekt geen algemene slijtage, onopzettelijke schade, verkeerd gebruik, verwaarlozing of mislukte reparatiepogingen. De garantie dekt geen aankopen gedaan via online veilingsites of andere niet-geautoriseerde wederverkopers.
Hoe kan ik contact opnemen?
Onze experts staan 7 dagen per week voor u klaar om al uw vragen over uw Anabele-sieraad te beantwoorden. Dus als u vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op via support@anabele-jewelry.nl of klik hier. We helpen u graag verder.
Hoe kan ik mijn kortingscode of cadeaubon gebruiken?
U kunt de kortingscode of cadeaubon gebruiken op de afrekenpagina. Het bedrag wordt dan van uw bestelling afgetrokken. U kunt slechts één kortingscode of cadeaubon per bestelling gebruiken.
Bestellen & verzenden
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Ja, we verzenden wereldwijd. Verzendkosten zijn van toepassing en worden bij het afrekenen toegevoegd. We hebben het hele jaar door kortingen en acties, dus blijf op de hoogte van exclusieve aanbiedingen.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Het hangt ervan af waar u zich bevindt. Bestellingen die hier worden verwerkt, worden binnen 5-7 werkdagen geleverd. Leveringen naar het buitenland kunnen 7-16 dagen duren. De bezorggegevens vindt u in uw bevestigingsmail.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Ons team werkt er hard aan om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. We kunnen daarom geen annuleringsverzoeken of wijzigingen in uw bestelling garanderen.
Neem contact op met ons Customer Experience Team. Wij doen ons best om u te helpen.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen.
Als uw bestelling succesvol is verwerkt, ontvangt u binnen enkele minuten de orderbevestiging in uw mailbox. Controleer altijd uw spambox als u niets heeft ontvangen.
Heeft u nog steeds geen e-mail van ons ontvangen? Neem dan contact op met ons Customer Experience Team via support@anabele-jewelry.nl Zij helpen u graag verder.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een trackingnummer waarmee u de voortgang van uw bestelling kunt volgen. U kunt dit ook doen door de pagina 'Volg uw bestelling' op onze website te bezoeken.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?
Het spijt ons te horen dat u uw bestelling niet heeft ontvangen. Het kan zijn dat uw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Controleer daarom eerst de track & trace-pagina. Daar ziet u de status van de bezorging.
Als de status van uw pakket onduidelijk is, neem dan contact met ons op via: support@anabele-jewelry.nl
Ruilen en retourneren
Antwoord
Bij Anabele kunt u uw bestelling binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Alle artikelen moeten in nieuwe, ongedragen staat, in de originele, onbeschadigde verpakking en met aangehechte labels worden geretourneerd.
Voor hulp met uw retourzending kunt u contact met ons opnemen via support@anabele-jewelry.nl.
Wat is de retourtermijn?
30 dagen probleemloos retourneren
We zijn ervan overtuigd dat u tevreden zult zijn met alles wat u bij ons bestelt! Mocht er onverhoopt toch iets niet helemaal in orde zijn, dan heeft u 14 dagen de tijd om het te retourneren.
Wat zijn de retourkosten?
De retourkosten kunnen variëren, maar we hebben servicepunten in elk land. Dit bespaart tijd en geld, waardoor u uw pakket in de meeste gevallen lokaal kunt retourneren.
Kan ik mijn artikelen ruilen?
Helaas is het niet mogelijk om een artikel te ruilen. Wil je een andere maat of kleur, plaats dan gewoon een nieuwe bestelling.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?
We streven ernaar alle geretourneerde bestellingen binnen 14 werkdagen te verwerken. In sommige gevallen kan dit echter oplopen tot 30 werkdagen.
Nadat de terugbetaling is verwerkt, ontvangt u hierover een bericht. Houd er rekening mee dat het tot 3 werkdagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op uw bankrekening.
Beschadigd artikel ontvangen?
Dat vinden we heel vervelend! Als je een defect artikel hebt ontvangen, stuur ons dan een foto per e-mail . Dit helpt ons het probleem op te lossen en ervoor te zorgen dat het retourproces zo snel en eenvoudig mogelijk verloopt.
Producten
Van welke materialen zijn jullie producten gemaakt? En onze producten?
De sieradencollectie van Anabele combineert elegantie met duurzaamheid. Onze sieraden zijn gemaakt van hoogwaardige materialen zoals messing, 925 sterling zilver en 18-karaats vergulding, bekend om hun stevigheid en bestendigheid tegen aanslag, waardoor ze ideaal zijn voor dagelijks gebruik. Lees onze sieradengids voor meer informatie.
Voor onze zonnebrillen gebruiken we hoogwaardige materialen zoals acetaat, geavanceerde gepolariseerde lenzen, duurzame nylon lenzen, wit koper en een roestvrijstalen legering, geselecteerd op hun duurzaamheid. Raadpleeg de Zonnebrillengids voor meer informatie.
Hoe kan ik de glans van mijn producten behouden?
Hoewel onze sieraden waterbestendig zijn, raden we aan langdurige blootstelling, zoals zwemmen of surfen, te vermijden. Om de afwerking te beschermen, dient u direct contact met lotions, haarlak, parfum en andere schoonheidsproducten te vermijden.
Onze materialen hebben nauwelijks onderhoud nodig, maar door ze af en toe te poetsen met een zachte doek blijven uw stukken glanzend.
Maak de lenzen van je zonnebril regelmatig schoon met een microvezeldoekje en vermijd agressieve chemicaliën. Voor jouw gemak leveren we bij elke bestelling een reinigingsdoekje mee.
Voor meer gedetailleerde verzorgingstips kunt u terecht op onze pagina Materialen en verzorging .
Hoe kiest u de juiste maat voor uw Anabele-stuk?
We bieden verschillende soorten sieraden aan: sommige sieraden zijn verkrijgbaar in specifieke maten, terwijl andere verstelbaar zijn voor een one-size-fits-all pasvorm. Elke productpagina bevat een maattabel die het type product dat u bekijkt uitlegt, zodat u altijd de juiste maat kunt vinden!